Hyvää palvelua alusta loppuun
Tilasimme Omega-Keittiöiltä kalusteet uuden kotimme eteiseen, keittiöön, kodinhoitohuoneeseen ja wc-tiloihin. Tuttavillamme oli hyvä kokemus Omega-Keittiöistä: he olivat saaneet tismalleen toiveidensa mukaiset kalusteet. Tämän kuultuamme ja nähtyämme päädyimme mekin Omegaan.

Suunnittelijan luoma 3D-kuva auttoi hahmottamaan hyvin suunnitelmaa, ja erilaiset materiaalit olivat hyvin esillä myymälässä, jolloin valitseminen kävi aika helposti. Omega-Keittiöiltä tuli myös tarkistusmittaus, jotta kaikki kalusteet olisivat varmasti oikein mitoitettuja. Tämä loi tunteen siitä, että asiakas on tärkeä ja myyjä aidosti haluaa kaiken olevan kuten on sovittu ja asiakkaan toiveiden mukaista.
Vaikka Omega-Keittiöt tarjoaa asennuspalvelua, päädyimme kuitenkin asentamaan kalusteet itse. Pyysimme alkuperäisen toimituspäivän siirtoa ja se onnistui hyvin. Kun kalusteet sitten saapuivat, kannoimme ne kuljettajan kanssa oikeisiin huoneisiin – tämä auttoi heti hahmottamaan mikä kaluste kuuluu mihinkin. Kokonaispalvelu oli hyvää, eikä asiakas jäänyt yksin.
Itse asennus sujui hyvin, sillä rungot ovat valmiiksi kasattuja. Kulmalaatikoston kanssa oli pieniä haasteita, mutta asentaja kävi säätämässä sen veloituksetta.
Uusille rakentajille antaisimme sellaisen vinkin, että aloittakaa suunnittelu ajoissa ja turvautukaa suunnittelijan apuun. Suunnittelija tietää, missä kohtaa mitkäkin valinnat tehdään tai asiat hoidetaan. Hän antaa vinkkejä kalusteiden sijoitteluun ja käytännöllisyyteen. Esimerkiksi meille oli tärkeää keittiössämme, että haudutuspataa voi helposti käyttää ja tasotilaa on paljon, sillä Elina harrastaa metsästystä ja laittaa maistuvaa ruokaa saaliistaan.
Olemme erittäin tyytyväisiä Omega-keittiöiden palveluun, aina saattoi soittaa jos oli joku asia mielessä!
ELINA KANKKONEN JA MIKA PARHIALA, SIEVI
#asiakaskokemus #Omegakeittiöt


